دانلود سریال بریکینگ بد Breaking Bad از بینگ فیلم

5 آگوست 2022
0 929 بازدید

یک برنامه تلویزیونی درخشان که قطعا ارزش دیدن دارد! داستانی جذاب با شخصیت های خوب دارد. اجراها درجه یک هستند. برایان کرانستون و آرون پل، و همچنین بقیه بازیگران، باورنکردنی هستند! تکامل والتر وایت از یک معلم دبیرستان به یک تولید کننده مواد مخدر هیجان انگیز است و فصل پنجم داستان او را کاملاً به پایان می رساند و می توانید با دانلود بریکینگ بد از بینگ فیلم این سریال را همین امشب تماشا کنید.

دانلود سریال بریکینگ بد

از فرضیه نمایش کاملاً واضح است که مصرف مواد مخدر زیاد است. در فصل اول مقداری محتوای خشن وجود دارد. حدس می‌زنم والدین باید از زبان تند و خشونت‌های زیاد در طول فصل‌ها آگاه باشند. من این را برای بچه های جوان توصیه نمی کنم، اما احتمالاً نوجوانان بزرگتر می توانند از تماشای این نمایش شگفت انگیز لذت ببرند.

بریکینگ بد یک برنامه تلویزیونی است

اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنم که اگرچه من به این سریال امتیاز کامل داده ام، فکر می کنم اگر یک فرد بالغ 12 یا شاید 11 ساله دارید می توان به تماشای این نمایش اعتماد کرد. اجازه بدهید به این صدا بپردازم، خوب آنقدرها هم بد نیست. بدترین قسمت زمانی است که یک شخصیت متنفر نشان داده می شود که بخشی از صورتش را از دست داده است.
طرفداری از برنامه های تلویزیونی مختلف در نهایت یک تلاش ذهنی است. برخی از افراد کمدی را دوست دارند در حالی که برخی دیگر از درام های عاشقانه شاد لذت می برند. بریکینگ بد یک برنامه تلویزیونی است که من از تماشای آن لذت بردم. عناصر برتری وجود داشت که معمولاً در نمایش های دیگر نمایش داده نمی شوند. فیلمبرداری هنری، فیلمنامه فوق العاده و طرح متراکم بود.

توسعه شخصیت مانند یک سفر بود که مرا به واقعیتی جایگزین می برد. بازی فراتر از زیبایی بود. دلیلی وجود دارد که برایان کرانستون سه جایزه متوالی امی را برد. آرون پل همچنین برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. Breaking Bad باورپذیر، منحصر به فرد و هنری است. خداوند به وینس گیلیگان و گروهش هدایا و استعدادهای عالی عطا کرد و آنها از آنها برای متحول کردن صنعت فیلم استفاده کردند.

اگرچه بسیاری از برنامه های تلویزیونی دوست داشتنی هستند، اما باید چشم دیگری برای ارزش های عینی باز باشد. اگرچه سریال بریکینگ بد چندین عمل خشن دارد، اما وینس گیلیگان به صراحت می گوید که دو اشتباه همیشه باعث نابودی نمی شود. والتر وایت زندگی می کند که شایسته ستایش اخلاقی نیست. او در نهایت مت را تولید می کند، زیرا می خواهد خرج خانواده اش را تامین کند. با این حال، داستان نشان می دهد که خواسته های خودخواهانه او بیشتر از عشق او برای محافظت از خانواده اش است.

من حتی استدلال می کنم که او از شر بیشتر از خوبی لذت می برد و نسخه خودش از خدا شد. نمایش این تصور نادرست از زندگی را خفه می‌کند و نشان می‌دهد که زندگی چقدر می‌تواند بد باشد وقتی که شما به دنبال بخشش نباشید و برده امیال خود شوید. این پیام توسط مخاطبان بالغ آسان‌تر قابل درک است و باید از کودکان در حال رشد دور نگه داشته شود. حتی اگر نمایش بر روی متم آبی غیرقانونی تمرکز دارد، این ایده را ارائه می دهد که مواد مخدر زندگی شما را خراب می کند، درسی که به خوبی آموخته شده است!

برایان کرانستون بهترین ضد قهرمان تاریخ

بریکینگ بد

این احتمالاً بهترین نمایشی است که تا به حال تماشا کرده‌ام، که کمی افسرده‌کننده است زیرا من زندگی بسیار بیشتری برای زندگی دارم و تلویزیون بسیار بیشتری برای تماشا کردن دارم. مقاله ها، کتاب ها، شاید حتی فیلم هایی در مورد اینکه چگونه این نمایش تلویزیون را به سمت بهتر شدن تغییر داد، نوشته خواهد شد. آنها درباره همه چیز برنده امی نظر خواهند داد: بازی فوق العاده، اینکه چگونه برایان کرانستون به معنای واقعی کلمه خود را به بزرگترین ضدقهرمان تاریخ تلویزیون تبدیل می کند، و اینکه چگونه توسط بازیگر درجه یک آرون پل به عنوان یک معتاد در حال تکامل جسی، همسر وفادار والت، حمایت می شود. اسکایلر، آنا گان، پسرشان والتر جونیور و البته دین نوریس در نقش مامور هنک شریدر و همسر دوست‌داشتنی اش ماری، بتسی برانت آنها درباره سینماتوگرافی انقلابی که شما را گیج می کند و با هر زاویه نوآورانه جدید شما را خوشحال می کند، نظر خواهند داد. لطفا این بازیگران را با بازیگران ایرانی مانند محمد رضا گلزار و حامد بهداد و سانیا سالاری مقایسه نکنید.

آنها در مورد خشونت گرافیکی، زبان بدون سانسور و مدیریت مضامین بالغ صحبت خواهند کرد. اما اگر می‌خواهند چیزی را درست انجام دهند، باید نوشته را تعریف کنند.من شک دارم که نمایشی مانند آن وجود داشته باشد. و در آخر، من می خواهم در مورد موضوع سریال نظر بدهم: جنایت هزینه ای ندارد. اگرچه مردی را نشان می‌دهد که میلیون‌ها دلار درآمد دارد .وقتی در نزدیکی پایان سریال متوجه شوید که والتر وایت از طریق همه درآمدهای مختلفش چقدر پول جمع می‌کند، فک شما پایین می‌آید، اما تأثیر مخربی را که بر اطراف او می‌گذارد را مشاهده می‌کنید.

تصمیم‌گیری‌ها عواقبی دارند، و برخلاف برخی رویه‌های پلیسی یا درام عمومی شما، همه چیز یک نتیجه خوب یا بد دارد. هیچ قتلی وجود ندارد که خنثی شود . همه چیز نتیجه ای دارد، و نتیجه خواندن این بررسی طولانی باید این باشد که کنترل از راه دور و نتفلیکس را از بریکینگ بد که انتخاب من برای بهترین برنامه تلویزیونی تمام دوران است، پرهیز کند.
برای دیدن سریال بریکینگ بد می توانید به بینگ فیلم به نشانی bingfilm.ir مراجعه نمایید.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(